Як відбувався перший в світі політ дирижаблю

02.07.2015
2 липня 1900 року відбувся перший політ на дирижаблі конструкції графа Фердинанда фон Цеппеліна. Апарат мав довжину 128 метрів, він був оснащений двома двигунами Даймлер.



Згодом у повітрі зламався механізм балансування ваги і аеростат приземлився на водойму. Таким чином можна сказати, що це був перший політ класичного дирижабля.



Найцікавіше, що цех з виробництва Цеппелін відкрив прямо на озері. У свою ідею він вклав усі кошти, тож на оренду землі у винахідника просто не вистачило грошей. Та свою ідею він не залишив і конструювати дивакуваті літаючі апарати він почав просто на воді.



Зрештою проект себе окупив, гроші знайшлись. Окрім звичайних польотів, дирижаблі Цеппеліна під час першої світової війни почали використовувати у військових цілях.



Пасажирський дирижабль LZ 127 «Граф Цепелін» був побудований у Німеччині в 1928 році та вважався на той час найбільшим і передовим дирижаблем в світі.



LZ 127 спіткала найбільш щаслива доля серед усіх побудованих за всю історію повітроплавання півтораста жорстких дирижаблів. За дев'ять років експлуатації «Граф Цепелін» провів у повітрі близько 17 200 годин, здійснив 590 польотів в різні країни світу, подолав майже 1,7 млн. км, перевіз 13 110 пасажирів і близько 70 т. вантажів і пошти; при цьому він 143 рази перетнув Атлантичний океан і 1 раз - Тихий.

У серпні-вересні 1929 дирижабль під командуванням Хуго Еккенера здійснив перший в історії повітроплавання кругосвітній переліт.