Цифрова взаємодія

05.08.2016

У всьому світі повним ходом йде перехід від аналогових до цифрових бізнес-моделей. В рамках проекту «Індустрія 4.0» - Zeppelin пропонує конкретні рішення та розробляє безпаперовий офіс для співробітників центрів техобслуговування.

Dispo-Tool з внутрішнім додатком для Android призначений для клієнтів і співробітників виїзної і внутрішньої сервісних служб і пропонує відчутні переваги в процесі роботи. Раніше клієнт повідомляв про проблему по телефону, що запускало складний бюрократичний процес. «Це було не тільки незручно, але і займало багато часу до виставлення рахунку», - каже Крістоф Ліндхубер, керівник сервісної служби Zeppelin Baumaschinen в Німеччині. Тому компанія Zeppelin розробила власний додаток і додаток для Android для сервісних служб.  

    

МОБІЛЬНО ТА В РЕЖИМІ РЕАЛЬНОГО ЧАСУ

Dispo-Tool створювався як простий додаток із зрозумілим меню для швидкого прийняття та обробки замовлення. З того моменту, як клієнт відправляє запит оператору, запускається процес обробки, який займає всього кілька хвилин. Спочатку замовлення заноситься в цифровий блокнот, щоб у сервісної служби була вся інформація про машину, включаючи історію заміни деталей і функцію пошуку. Потім виконується планування ремонтних робіт. Сервісний технік зв'язується з клієнтом по телефону і з'ясовує необхідну інформацію. Диспетчер знає про хід робіт і планує роботу відділу. Після завершення ремонту клієнт підтверджує приймання виконаної роботи своїм підписом на сенсорній панелі смартфона.

ЗЕКОНОМЛЕНО БЛИЗЬКО 280 КІЛОМЕТРІВ ПАПЕРУ

Після цього приходить електронне повідомлення про ремонт, сгенероване додатком, яке відправляється до філії. В кінці автоматично виставляється рахунок. До цього моменту були оброблені понад 230 000 повідомлень про ремонт. Dispo-Tool не тільки економить час, а й дбає про навколишнє середовище. За допомогою програми було зекономлено близько 280 км паперу. Або, інакше кажучи, були збережені 70 дерев.