Служба технічної консультаційної підтримки Цеппелін: тепер онлайн!

27.11.2018

Коли технічне питання вимагає швидкого і при цьому правильного рішення, на допомогу приходить команда кваліфікованих експертів, в якій досвід кожного є унікальним і безцінним.

0q5.jpg

Служба технічної консультаційної підтримки (Technical Communication HelpDesk, далі TCHD) об'єднує найкращих експертів в області післяпродажного обслуговування техніки в рамках Цеппелін СБО Будівельна Техніка СНД для ефективного вирішення питань, з якими мають справу механіки, сервісні фахівці, інженери з експлуатації і продавці запасних частин в різних філіях - тепер і в режимі онлайн. Це стало можливим завдяки гнучкому інноваційному рішенню на базі нового мобільного застосунку, спеціально розробленого для Служби TCHD внутрішніми ресурсами нашої компанії.

Даний крок покликаний підняти вирішення технічних проблем, що виникають у замовників, на якісно новий рівень. Географія покриття підтримки TCHD охоплює тисячі кілометрів, а не зосереджена в одному офісі.

0q2.png

Це створює можливості для кожного фахівця займатися широким спектром завдань, працювати з різними видами техніки і отримувати унікальний різнобічний досвід. Словом, це трансформація до системи самоорганізованих команд, персонал яких активно залучений у формування завдань, оцінки власної ефективності шляхом прозорого моніторингу.

Служба технічної підтримки Цепелін максимально мобільна: вона працює незалежно від місцезнаходження її фахівців і при цьому дозволяє ініціаторам запитів звернутися за допомогою з будь-якої локації поза офісом. Вся комунікація миттєво стає доступна залученим і зацікавленим сторонам - як через внутрішній веб сайт TCHD, так і через мобільний додаток, зручність якого важко переоцінити, перебуваючи в дорозі, на майданчику замовника, а також в місцях, де немає можливості знайти потрібний документ або проконсультуватися з колегами. Все необхідне фахівці Цеппелін тепер можуть знайти в режимі реального часу!

Загалом, програма створена для ефективної комунікації, швидкого і простого доступу до бази даних Служби технічної підтримки, що містить історію вже колись вирішених питань. Користувачеві варто просто вибрати категорію пошуку, ввести, що саме його цікавить, і відразу отримати відповідь від кращих технічних експертів Цеппелін. Відкрита «віртуальна кімната» дозволяє в режимі реального часу спільно працювати над пошуком рішень, вести дискусію, підбирати оптимальні варіанти рішень, ділитися досвідом і зберігати всю інформацію в базі даних, яка є безцінним архівом для майбутніх співробітників і одночасно для розробки навчальних матеріалів.

0q4.jpg 0q6a.jpg 0q6b.jpg

Представлена інноваційна система в даний час використовується багатьма передовими корпораціями. Цеппелін не просто йде в ногу з часом, а є першою компанією на території пострадянського простору, яка впроваджує такі прогресивні рішення. З впевненістю можна сказати, що наші фахівці - одні з найталановитіших!

0qq1.png