Презентація екскаватора CAT 320

26.11.2018

15 листопада компания «Цеппелін Україна» провела презентацію нового екскаватора сьомого покоління СATERPILLAR 320 для своїх клієнтів на території міжнародного аеропорту «Одеса».

В ході заходу клієнти змогли під керівництвом досвідчених інструкторів з відділу підтримки випробувати машину, оснащену унікальними технологіями, в реальних умовах будівельного майданчика, прослухати презентації по новим технологіям в будівництві, а також ознайомитися з системою автоматичного управління 3D на базі роботизованого тахеометра на базі автогрейдера Сaterpillar серії M.

Кожному учаснику було надано сертифікат про проходження міні-курсу за новою моделлю екскаватора.

DSC02721.jpg

DSC02259.jpg

DSC02305.jpg

Довідка:

  • першими на ринку з'явилися моделі 320 GC, 320 і 323. Також до замовлення вже доступні і більш важкі моделі: 336 GC, 336, а також модель 345 GC. Поступово будуть замінені і інші моделі лінійки.

  • в 1992 році стартувала 300-а платформа

  • До 2020 з'явиться спільна з колісними екскаваторами платформа

  • в індексах моделей зникли літери (D2, L, ME)

  • модель 320 також буде доступна й у версії зі збільшеним радіусом компанія (Long reach)

  • паралельно запущена спрощена «кубова» модель з масою 20,5 т з індексом GC - 320 GC. Модель має меншу масу і не оснащується асистентами, системою бар'єрів і зважування.

DSC02212.jpg

Модель 320 (споряджена маса складає 22 т) комплектується двигунами С7.1e (робочі оберти: 1650 об/хв), оснащується посиленою ходовою частиною, посиленими стрілою і рукояттю, а також технологіями, які підвищують продуктивність машин (див. нижче).

Новий екскаватор призначений для робіт з високою інтенсивністю. Машина була показана з оригінальним механічним пристроєм швидкої заміни і ковшом об'ємом 1,19 м3.

Також машина може оснащуватися ківшем 1,3 м3 без пристрою швидкої заміни.

Унікальні для галузі вбудовані технології забезпечують збільшення ефективності роботи оператора і гарантують мінімальну собівартість робіт.

Одна з важливих особливостей всіх нових машин сьомої серії - нова кабіна з конструкцією ROPS, яка відповідає вимогам стандарту ISO 12117-2: 2008. Всі нові машини оснащуються 8- або 10-дюймовими сенсорними дисплеями і камерами заднього огляду на противазі (на замовлення - системою кругового огляду).

 DSC02268.jpg

DSC02426.jpg

Для запуску машини тепер не потрібен традиційний ключ:

Запуск машини здійснюється за допомогою ключа з Bluetooth, коду або за допомогою смартфона з встановленим додатком MyCAT.

Також:

  • індивідуальні налаштування панелі і джойстиків під кожного оператора.

  • Також може здійснюватися індивідуальний допуск (включаючи розклад роботи), налаштування машини і контроль роботи для кожного оператора.

 DSC02301.jpg


Збільшення ефективності роботи оператора до 45%

Cat® 320 в стандартній комплектації оснащений вбудованими унікальними технологіями, в тому числі базовою 2D системою (може бути розширена до 3D) контролю глибини і ухилу, асистентами (системи, які дозволяють збільшити продуктивність), пакетом електронних бар'єрів, що налаштовуються (служать для збільшення безпеки), динамічною системою зважування з пам'яттю самоскидів і типів матеріалів.

Дані системи дозволяють істотно збільшити продуктивність, точність робіт, а також безпеку проведення робіт. Асистенти є індикативними системами і не втручаються в роботу оператора

Із заводу машини оснащуються 5 датчиками (з'єднання ковша, рукоять, стріла, платформа). На ковші встановлено датчик без рухомих частин, який може працювати під водою і пристосований для роботи з гідомолотом.

Асистенти

Призначення

Асистент ухилу 2D
спрощує планування грунту  
Формування укосів, фінішне профілювання
Асистент ківша
утримує постійний кут ківша при роботі зі стрілою і рукояттю.
Формування укосів, перевантаження матеріалів.
Асистент стріли
попереджає підняття машини, перевантаження системи.
Формування укосів, перевантаження матеріалів.

Завантаження самоскидів, дробарок, риття траншей, робота на дорогах загального користування.

Асистент повороту
- зупинка платформи в заданому положенні
 


Вбудована система бар'єрів.

E-Fence: дозволяє більш безпечно працювати під мостами, лініями електропередач

E-Ceiling (обмеження висоти)

E-Swing (обмеження повороту платформи. Зручно для шляховиків)

E-Wall (обмеження вильоту)

E-Floor і захист кабіни від пошкодження власним ковшем і держаком.

DSC02581.jpg


Зниження витрати палива на 25%

Управління здійснюється за допомогою електро-гідравлічних джойстиків - пілотного контуру в машині більше немає, що дозволило знизити паразитні навантаження. Електро-гідравлічний розподільник управляється за допомогою електроніки.

За рахунок збільшення робочого обсягу гідравлічних насосів вдалося знизити робочі оберти двигуна до 1650 об / хв, що також позитивно позначилося на витраті палива. При цьому продуктивність і час циклу не постраждали.

Свій внесок в покращення економічності (3%) внесли і нові електричні вентилятори (на 320-му їх п'ять і працюють вони за потребою). Застосування електричних вентиляторів також дозволило реалізувати функцію реверсу. При прогріванні вентилятори можуть відключатися.

Режимів управління машиною тепер 3:

  • економічний (зниження швидкості машини без зменшення зусилля копання і вантажопідйомності)

  • адаптивний (режим максимальної паливної ефективності. Максимальний тиск - тільки, коли це потрібно)

  • підвищеної потужності (максимальна продуктивність)

DSC02126.jpg

 

Зниження витрат на володіння на 15%

На 15% зменшилися витрати на володіння (менше фільтрів, новий гідравлічний і повітряний фільтр, збільшення інтервалів):

  • розширені сервісні інтервали

  • суміщені сервісні інтервали

  • відсутність пілотної системи

  • знижений загальний обсяг гідравлічної рідини

 DSC02518.jpg

Особливості:

  • новий поворотний фільтр

  • немає пілотного гідравлічного контуру і його фільтра

  • централізована точка змащення для стріли і рукояті

  • ємність гідравлічного бака знижена на 20% (більш швидкий прогрів системи)

  • головний розподільник з електрогідравлічним керуванням

  • немає необхідності в пілотній гідравліці, знижені втрати на насосах

  • новий повітряний фільтр з інтегрованими турбінами