Один Zeppi на всіх, і всі заодно!

01.12.2017

8-9 листопада 2017 року відбулася Technical Communication Help Desk Conference - конференція Служби технічної консультаційної підтримки СБО Будівельна техніка СНД.

Захід пройшов поруч з московським офісом Zeppelin в сучасному готелі на території бізнес-парку «Грінвуд» (Росія, Московська область, Красногорський район), зібравши понад 40 учасників з різних дивізіонів і країн СБО Будівельна техніка СНД.


Служба технічної консультаційної підтримки (ТКП) була створена в 2016 році, тому підведення підсумків першого року її діяльності стало основним фокусом конференції, включаючи таку важливу віху розвитку Служби, як впровадження веб-інтерфейсу навесні 2017 року. Тоді ж до колективу технічних експертів приєдналася група з Power Systems.

В ході зустрічі велася активна дискусія щодо того, що вдалося досягти за перший рік роботи і де є потенціал для розвитку. Учасники конференції розбилися на робочі групи, всередині яких вони детально обговорювали різні питання з подальшим винесенням результатів на загальний розгляд.

   

Піднімалася тема мотивації і вимірювання ефективності самих себе, а також способи популяризації Служби ТКП серед співробітників сервісних відділів Компанії, щоб якомога більше і частіше зверталися до неї за допомогою. Учасники зустрічі розробляли рекомендації, як ініціатору правильно зібрати повну інформацію про технічну проблему з обладнанням Замовника, щоб експерти на відстані могли швидше допомогти.

Великий блок був приділений обміну досвідом і останнім інновацій, що дозволяють якісно поліпшити післяпродажне обслуговування техніки, яке Цеппелін пропонує своїм Замовникам. Зокрема, учасники конференції розглянули одну із Z-ідей, присвячену модернізації гідравлічної системи HEX, а саме бюджетному рішенню по переобладнанню екскаваторів з однопоточних гідравлічних систем на 2-х поточні для роботи з навісним обладнанням.

У другий день заходу був проведений «мозковий штурм», метою якого було визначення шляхів подальшого поліпшення роботи Служби ТКП і впровадження нових підходів, методів вдосконалення веб-платформи, що є важливим інструментом взаємодії між технічними фахівцями і експертами.

   

Дводенна програма конференції видалась досить насиченою. Але, мабуть, головним фактором успіху проведеного заходу, безсумнівно, став Team building. Адже саме завдяки згуртуванню колективу учасникам зустрічі вдалося створити унікальний віртуальний простір технічних експертів, якому байдужі великі відстані. Співробітники Служби відчувають себе єдиною командою, ніби вони працюють один з одним в одному великому офісі, хоча географія проекту величезна: вона дорівнює території 7 країн! Один Zeppi на всіх.

Загалом, конференція своєї мети досягла і завершилася на позитивній ноті: 9 найкращих експертів СБО Будівельна техніка СНД були нагороджені цінними подарунками за значні результати своєї професійної роботи.


Нагадаємо, що Служба технічної консультаційної підтримки Цеппелін в СНД була створена з метою прискорення пошуку вирішення технічних проблем з обладнанням Замовника, а також накопичення бази технічних знань вже вирішених проблем. Її робота побудована за принципом забезпечення техпідтримки в різних областях технічної експертизи, пов'язаних з певними продуктовими лінійками обладнання. Експерти служби технічної консультаційної підтримки завжди допоможуть знайти правильне рішення, а значить, будь-яка несправність з обладнанням Замовника буде усунена в максимально стислі терміни!