Компанія Цеппелін Україна активно використовує нові технології для скорочення витрат, підвищення якості та швидкості роботи. Прикладом того є створення першого унікального мобільного додатку що гарантує більше можливостей і більш зручний інтерфейс для користувачів.
В ньому реалізована електронна форма замовлення на сервісне обслуговування і календар обліку часу для механіків, що дозволяє підвищити швидкість обслуговування а весь документообіг вести в електронному вигляді, що дуже зручно у випадку польового сервісу.
Механік отримує замовлення виїзду безпосередньо на смартфон, згідно отриманих замовлень будує план виїздів на декілька днів, має змогу ознайомитись з описом поломки по вказаній в замовленні інформації і контакту замовника. Крім того, згідно з замовленням, механік отримує інформацію, які запасні частини йому будуть потрібні і які потрібно отримати для цього виїзду зі складу.
Сама оболонка електронного замовлення в смартфоні універсальна і дає змогу додавати інші корисні програми. Система дозволяє наочно переглядати графіки планування робіт і проектів, отримувати додаткову інформацію. Заявка також дає можливість зареєструвати непродуктивний час механіків, обравши період часу та тип непродуктивного часу. В результаті ми маємо чітке бачення зайнятості сервісних спеціалістів а також прогрес обробки замовлень в режимі онлайн.
Крім іншого, додаток «Zeppelin Mobile» дає компанії можливість перейти від рукописних карток обліку робочого часу і звітів про виконану роботу до цифрової організації сервісу. Вже можна побачити помітні результати підвищення швидкості і ефективності роботи.
Однією з функцій «Zeppelin Mobile» є мобільна версія «Technical Communication HelpDesk»
Це служба технічної консультаційної підтримки в режимі онлайн яка об’єднує найкращих працівників з 7 дилерств східної частини холдингу ZEPPELIN для вирішення питань та спільних завдань з якими звертаються механіки, сервісні спеціалісти, інженери та продавців.
Така служба підтримки Цепелін дозволяє працювати незалежно від місцезнаходження його фахівців, а також дозволяє ініціаторам запитів бути більш мобільними і мати можливість звернутися за допомогою з будь-якої локації поза офісом.
Заявка також дає можливість зареєструвати непродуктивний час механіків, обравши період часу та тип непродуктивного часу. В результаті ми маємо чітке бачення зайнятості сервісних спеціалістів а також прогрес обробки замовлень в режимі онлайн.