Найдорожчі світові бренди: Caterpillar зайняв 61-у сходинку

20.03.2015


У рейтингу «100 найбільш дорогих торгових марок 2014» компанія Caterpillar опинилася на 61-й позиції з оцінним показником вартості своєї торгової марки в $ 6,8 млрд. Такі дані були опубліковані найбільшим консалтинговим агентством Interbrand, що спеціалізуються в області світових брендів.

Даний рейтинг є щорічним, а при його розрахунку до уваги беруться такі основоположні показники:
  • Основні фінансові показники виробника;
  • Ступінь, в якій бренд впливає на вибір споживача;
  • Роль торгової марки на обсяг продажів компанії.
Варто відзначити, що нинішній рейтинг став для Caterpillar вже 13-м поспіль, в якому фахівці Interbrand відзначили провідного світового виробника спеціалізованої будівельної техніки.

Із звіту агентства Interbrand, слідує наступне:
  • У категорії «затребуваність бренду», Caterpillar зробили позитивний стрибок. Причиною цьому стало нарощування обсягу присутності компанії на глобальному ринку і відповідність пропонованої продукції перевагам і очікуванням споживачів.
  • У порівнянні з торішнім 58-м місцем, Caterpillar втратили 3 позиції навіть незважаючи на позитивні зрушення компанії в категорії «затребуваність бренду». Така динаміка стала наслідком погіршення фінансового клімату і прогнозованим на 2014 рік «плоским» ростом компанії.
  • За рівнем вартості своєї торгової марки Caterpillar знаходиться в одній категорії з компаніями і John Deere, 3M, Siemens і GE, хоча і оцінюється більш високо, ніж основна частина компаній з цієї категорії.
Залишили в агентстві Interbrand і коментарі про своє бачення поточного стану в Caterpillar. Так зазначено, що різке зниження обсягів поставок гірничого обладнання у 2013 році призвело у 16% скорочення світових продажів і доходів. Але незважаючи на це, авторитетний виробник спеціалізованої техніки не побоявся зробити упор на розвиток напрямку затребуваності своєї продукції. Перша в історії глобальна рекламна кампанія під назвою "Разом ми впораємося!" Не забарилася принести свої плоди. Більше 1 млн. переглядів на сервісі YouTube всього за кілька днів отримав перший же відеоролик з даного циклу. Таким чином, привабливість і впізнаваність бренду Cat безумовно підвищилася.

У Interbrand висловили надію, що, незважаючи на аж ніяк не сприятливу фінансову ситуацію, компанія Caterpillar зможе домогтися успіху за рахунок концентрації на обраному колі ініціатив.